Feared Hunters 2.0 - by ddrgn (AI, DC and SENSOR MOD)
Mod má zvýšit reálnost, když hráč udělá chybu, buď zemře, nebo bude těžce poškozen.
Ještě se můžeš vyhýbat DD hlubokým ponorem, tichým chodem a úhybnými manévry.
Přesnost DD je trochu lepší, ale většinou minou. Vše v okruhu 25m od tvé lodě tě poškodí.
Úplně realistický tento mod není, ale pokouší se "podpořit" strach hráče, když uvidí DD a donutí ho dobře si rozmyslet, kam se pohne a kdy vystřelí.
Zkusil jsem vybalancovat AI senzory, aby pracovaly více smrtelně a zdál se, že jsem našel přesnou rovnováhu.
Senzory (vizuální, sonar, hydrofony) jsou slabší, ale když tě objeví, rozpoutají peklo
Řada DD i na tichý chod (1 uzel) tě v malé vzdálenosti zjistí. Pamatuj si, čím jsi blíž, tím potřebuješ být tišší.
DD's by neměly poškodit sebe či jiné jednotky kolem, kromě nepřátelských.
Veškerý komentář uvítám.
Změna Log 2.0 (testovaný s elitními jednotkami):
-změněn max. rozsah, nepřítel si může vizuálně všimnout ponorky od 20km do 7km
-zvýšený noční faktor. V noci vizuální kontakty potřebují víc času.
-změněný max. a min. efekt pro hlubinné pumy
(3x přesné minutí a měl bys být mrtvý, jestli neutečeš)
-změn min. a max. poloměr hlubinných pum (při přesném zásahu bude větší % poškození ponorky)
-torpédoborec nyní pluje naplno směrem ke kontaktu (podle Nisgeisova modu)
- vizuální doba detekce nepřítele je nyní zvýšená
(Nepřítel si může všimnout tvého periskopu okamžitě ve dne v noci,
bere v úvahu lidskou chybu na nepřátelské straně a dá hráči šanci připravit si pozici u konvoje, než bude spatřen)
-max. úhlová odchylka nepřátelských děl je zvětšená na 9
(toto by mělo odstranit perfektní dělostřelbu ze všech plavidel)
-AI dostřel kanónu se zvýšil na 2500m
- tepelná vrstva hydrofonu je odstraněna, ticho v sonaru existuje, ale je redukováno na 33%
-nepřátelské vizuální kontakty v mlze celkově snížené na 25%, jsou sníženy o 60%.
(To znamená, že tě spatří asi o 60% později než za denního světla, ve spojení s max. rozsahem a vizuální dobou detekce)
- doba ztráty kontaktu narostla na 20 minut, delší doba pro tvou smrt.
- citlivosti hydrofonu a sonaru sníženy na polovinu (kompenzace za zlepšené dc)
-nepřátelský faktor sonaru na hladině je nyní redukovaný na 52 sqm, dovoluje jednotkám pípnout s větší přesností v přecpaném okolí (rozmanité lodě)
Změněné soubory (4):
sh5/cfg/sim.cfg
sh5/library/dc_barrels.zon, ai_sensors.sim
sh5/scripts/ai/ship-navigation.aix
Příští poznámky pro 3.0:
-posledních několik dnů studuji konstrukci tvorby AI ovládačů.
- strategie devs doposud obsažená je velmi účinná, nemnoho k předělání (JEN AI LODÍ)
- jsou tam nějaká jiné taktiky/strategie, ale jen tak pro zábavu podívat se, jak by mohli pracovat.
-zkouším udělat skript tak, aby se DD při torpedování vyhnula a pak začala zběsile hledat, toto je pro mne WIP, ale čekám na další patch, který zamíchá ovládači AI, ale nebude to tak těžké.
-rád by přidal více poškozených torpéd. Nyní se mi nezdají být často poškozená.
-rád by přidal některé nové strategie nezrealizované v jiných modech pro AI strategii. (po patch 1.2)
INSTALUJ PŘES JSGME NEBO DO JEDNOTLIVÝCH SOUBORŮ, ORIGINÁLNÍ (Patch 1.1) JSOU ZAHRNUTY V MODU.
MOD SMÍTE POUŽÍT JEN S MÝM SVOLENÍM. RÁD BYCH SE PŘESVĚDČIL O JEHO FUNKCI V KAŽDÉM SPECIFICKÉM MODU.
Good Hunting!
-ddrgn
_________________
33. flotila
von Paulus prodaction present:
CZ pro tGW a GWX
Čeština pro SH5 v-1.2: SH5v-1.2-CZ